dilluns, 11 de març del 2019
divendres, 18 de gener del 2019
diumenge, 30 de setembre del 2018
dimecres, 5 de setembre del 2018
dijous, 23 d’agost del 2018
dimecres, 22 d’agost del 2018
Quan la ciutat era bella
"ALL ABOUT SAUL LEITER" (fotografia feta a les pàgines 154-155 del llibre amb aquest títol).
Hi va haver un temps en que les ciutats eren belles, amb cafès amables, homes amb barret, dones elegants, fins i tot els perdularis tenien més personalitat. No com ara, envaïdes per mil.lions de turistes amb calça curta i sandàlies, bikinis al mig del carrer i menjar escombraria...
Aquestes dues fotos en Saul Leiter les va fer a París l'any 1959.
.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
Amor, raons i contraraons... Cal deixar parlar el cor, primer. La raó vindrà més tard, o potser no caldrà... .
-
L'esperit humà insisteix en esclarir la confusió. Síntoma del nostre malestar davant una realitat incerta, el "què és això?"...







